Google İlk Sayfaya Nasıl Cıkarım

Google İlk Sayfada Çıkmak

Google önce sayfa dair iştirak eden mail ve kontakt formlarına çoğalış yanıt yazma dair eksik kaldığımı farkettim. Bu sebeple birden çok biçimde izah etmeye çalışacağım. 


Özellikle bahsedilen konu "seo şirketlerinin meydana geldiği sayfaların tamamını geride bırakmışsın" oluyor. Bunu basitçe izah etmeye çalışayım. 

Öncelikle beni firmalar ilgilendirmiyor. Çünkü sadece sıkı bildiğim bir işi, kalifiye olarak inşa etmeye itina gösteriyorum. Çünkü bizzat kullanmayacağım bir ürünü ya da hizmeti, başkalarına vermemek dair kesinlikle ve tam olarak bir yapıya sahibim. Yazılarımda Türkçe kullanımından, noktalama işaretlerine civarı dikkat ettiğimi esasen pekçok birey farketmiş vaziyette . Google da bunlara itina gösteriyor. Bu sebeple size de öneri edebileceğim mühim bir madde de bu paragrafta yer ediniyor .

Peki ne sebeple firmalar değil de ben görünüyorum?

Bu problemin yanıtı tamamıyla seo uygun İnternet sitesi ile ilgili . Linkleri itinayla seçilmiş, yazıları düzgün ve anlaşılır yazılmış, muhtevası yabancı kimse ile benzeşmeyen, tamamıyla bizzat tarafımdan derlenmiş olması tabiki artı kıymetler katıyor. Bununla Birlikte yapmış olduğum başka işlerin kalitesi de bu sıralamayı etkileyen etmenler aralarında yer ediniyor . Çünkü hazırladığım başka web sitelerinde de linklerimin yer alması ve bu sitelerin Pagerank değerinin yükseliyor olması benim amaçlı bir avantaj olarak yaşanıyor .


Her şeye nazaran , Google seo dair iddialı olmam dair beni yargılamamanızı rica ediyorum. Çünkü sıkı yaptığım bir iş dair mütevazi olmama kararım küçüklüğümden beri vardır. Bu sebeple size de belli bir süre ek olarak farkındaysanız , çok ek olarak oldukça başarılı neticeler alacağınızı bahsetmek talep ediyorum .

Bana rastgele bir soru sormak amaçlı kontakt formumu kullanabilirsiniz.