Tanıtım Yazısı Nedir Faydası Varmı dır

Son vakitlerde yükselen ve epeyce dağılan bu tanıtım yazısı alma füryası her tarafa hakim olmuş durumda.Bir çok seo araştırmacısı ve seo üst kısmına personel firmalar sürekli çok sitelerden seo çalışması yaptığı sitelere tanıtım yazısı almaktadırlar.Bende bunun sebebini küçük çaplı bir denetim yardımıyla öğrenmiş oldum. Tanıtım yasısının ne sebeple alındığını, ne sebeple tanıtım yazılarıyla seo arasındaki ilişkiyi ve tanıtım yazılarının ehemmiyetini Bu makalemde umarım sizleride bu konu üstünde bilgilendireceğim. Tanıtım Yazısı Nedir? Tanıtım yazısının bilmeyen yoktur herhalde. İsmi üstünde tanıtım amaçlı yazılan metinler veya paragraflardır.Bir çok kişiye veya çok topluluğu bir ürünü veya bir nesneyi tanıtmak amaçlı ve o ürünün özelliklerini yansıtan sözcüklerden meydana gelen bir içerik çeşitidir. Tanıtım Yazısı ve Seo İlişkisi Tanıtım makalesinde amaçlanan düzgün ve naturel bir backlink çıkışının elde edilmesidir.Kimisi backlink amaçlı tanıtım yazısına ihtiyac yoktur gibisinden söylemlerde olabilir fakat normal doğruca link ile tanıtım yazısının arasındaki link çıkşının bir kaç farklılığından bahsedelim. Öncelikle normal bir backlink alımında backlin sitenin rastgele bir kısmından doğruca olarak anahtar kelime üzerinden bir link çıkşı vermektedir.Bu link çıkışı tanıtım yazısından edinilen backlink'e yönelik daha gösterişli meydana gelmesine nazaran bu linkin silinmesi ile her geçtiğimiz süre siteye zarar verecektir.Çünkü böyle edinilen backlinkler daimi bir backlink değildir ve doğruca olarak anahtar kelime üzerinden etkilediği amaçlı faydasının yakınında mümkün durumda zararıda fazladır. Başka Bir Deyişle doğruca anahtar kelime üzerinden edinilen link yararlı fakat tehlikeli bir yöntemdir. Ancak tanıtım yazılarındaki linkler rizikosuz ve daimi linkerdir fakat tesiri doğruca anahtar kelime üzerinden edinilen linke nispeten belli bir süre daha düüktür ama naturel bir link çıkışıdır. Bunun nedeni ise makalede geçtiğimiz kelimelerden link çıkışının olmasıdır.Ayrıca tanıtım yazıların normal link çıkışı benzeri silinme ve kaldırılma benzeri bir hali yoktur. Tanıtım yazısını alan birey bu tanıtım yazısını temizleme veya linklerini kaldırmaması gereklidir.Bu tanıtım yazısı her 2 siteyede fayda sağlamaktadır. Tanıtım yazısını yayınlayan site hem bir haber amaçlı bir haber vermiş olump bu bilgisini de bir site ile göstermesi google gözünde kritik bir doküman olarak gözükerek site kalitesini arttıracak ve tanıtım yazısını yazdıran site ise bu kalifiye siteden backlink kazanmış olacaktır.Tanıtım yazılarındaki anahtar kelimeler ile sitenin anahtar kelimelerinin uyumu ne civarı arttkça link çıkışının değeri o civarı artacak ve o civarı natürellik kazanacaktır. Özetle, tanıtım yazıları naturel ve rizikosuz bir link çıkışı sağlandığı amaçlı seo kapsamında fazladan seçim edilen bir link alımı çeşitidir.Bu yüzen tanıtım yazısı alımları artmış ve yaygınlaşmış kapasitededir.